Kā atgūt maksājumu, vizītes atcelšanas gadījumā?

Ja elektroniski veiktais pieraksts, kuram veikta priekšapmaksa, tiek atcelts iestādes noteiktajā atcelšanas termiņā (tas redzams pie katra konkrētā pieraksta), un ja:

  1. maksājums veikts izmantojot norēķinu karti - par vizīti samaksātā summa, automātiski tiek atgriezta lietotāja bankas kontā, no kura maksājums veikts.
  2. maksājums veikts izmantojot bankas pārskaitījumu - nepieciešams sazināties ar iestādi par naudas atgriešanu, jo maksājuma saņēmējs ir katra konkrētā iestāde.

Ja elektroniski veiktais pieraksts tiek atcelts pēc iestādes noteiktā pieraksta atcelšanas termiņa, lietotājam jāsazinās ar konkrēto iestādi par vizītes atcelšanu un naudas atgūšanu, jo pēc eVeselībasPunktā norādītā atcelšanas termiņa, portālā vizīti elektroniski atcelt vairs nav iespējams.